תפריט סגור

וטרינר בפרדס חנה

גם מי שגר בפרדס חנה זקוק לווטרינר איכותי ומקצועי שידע לספק את השירות הרפואי האיכותי ביותר לחיית המחמד שלו. וטרינר בפרדס חנה חייב להיות איש מקצוע אמיתי, שאוהב בעלי חיים ויש לו את הסבלנות הדרושה הן כדי לטפל בהם והן כדי להתנהל מול בעליהם. וטרינר מומלץ פרדס חנה ידע לענות על כל השאלות שלכם, לתת לכם את הטיפים הדרושים לגידול חיית המחמד ולתת לכם לצאת מהמרפאה בתחושה טובה ונעימה. מעבר לכך, ניתן להזמין וטרינר עד הבית פרדס חנה על מנת לקבל את הטיפול הרפואי הדרוש מבלי להגיע פיזית למרפאה. לא לכל אחד יש רכב ולא כל אחד יכול לגרור את הכלב הסרבן לווטרינר. לכן חשוב שתהיה לכם את האופציה במקרה הצורך לקבל טיפול ושירות עד הבית.

וטרינר בפרדס חנה
מרפאה וטרינרית בפרדס חנה שתלווה את חיית המחמד שלכם לאורך כל הדרך

מספר דברים שחשוב לדעת לגבי וטרינר תורן פרדס חנה 

מעבר לטיפולי השגרה הרגילים הכוללים ביקורים תקופתיים במרפאה כגון  חיסון משושה וקבלת  חיסונים לחתולים, לפעמים קורים מצבים בהם אתם זקוקים לשירותיו של וטרינר בפרדס חנה 24 שעות ביממה. תאונות והרעלות הם ללא ספק מצבים מצערים שעלולים להתרחש בכל שעה של היום, לכן כדאי להיות מוכנים לכך ולוודא כי הווטרינר שלכם זמין בכל שעות היום. אנשים רבים נוטים לדחות ולהזניח מצבים חמורים, מתוך המחשבה כי הכלב או החתול נראים בסדר והמצב יכול לחכות עד הבוקר.  אך בשונה מסירוס חתולים שיש לקבוע תור מראש  למעשה כאן מדובר בטעות חמורה שעלולה להסתיים בתוצאה קטלנית.

לסיכום, חשוב לבחור מרפאה וטרינרית פרדס חנה שתהיה זמינה עבורכם 24/7 לכל מקרה שלא יגיע. אל תדחו ואל תסמכו על כך שיהיה בסדר, אם מדובר במקרה של תאונת דרכים או הרעלה כלשהי, תפנו מיד למרפאה לקבלת טיפול ראשוני שיכול להציל את חייה של חיית המחמד שלכם.

 

שירותים בערים נוספות: וטרינר בנתניה, וטרינר בהרצליהוטרינר באור יהודה

דילוג לתוכן