תפריט סגור

וטרינר באבן יהודה

כל מי שגר באזור של אבן יהודה חייב שיהיה לו וטרינר מומלץ אבן יהודה, שידע שיש לו למי לפנות במקרה הצורך. כל מי שמגדל חיית מחמד כמו כלב או חתול, יודע את החשיבות העצומה שיש למתן חיסונים וטיפולים בזמן. פעמים רבות מדובר בהליכים רפואיים שיכולים להציל חיים, לכן חשוב להגיע אחת לתקופה עם חיית המחמד שלכם אל מרפאה וטרינרית אבן יהודה ולעבור את הבדיקות המתאימות. וטרינר באבן יהודה יבדוק את הבריאות הכללית של חיית המחמד, יוודא כי השיניים במצב תקין ואין בעיות עור מיוחדות. אם אתם מקפידים על מתן חיסונים בזמן  כגון חיסון משושה וטיפול שוטף נגד פרעושים ותולעי מעיים, רוב הסיכויים כי חיית המחמד שלכם תזכה בחיים ארוכים ומאושרים.

וטרינר באבן יהודה
מרפאה וטרינרית מקצועית באבן יהודה עם שירותי וטרינר תורן 24 שעות ביממה

וטרינר באבן יהודה 24 שעות – יתרונות 

חשוב לבחור בווטרינר המעניק שירות 24 שעות ביממה, לצורך טיפול במקרי חירום שעלולים להתרחש גם בשעות הכי לא קונבנציונליות. וטרינר תורן באבן יהודה יוכל לספק לכם סיוע ראשוני במקרה של נשיכה או הרעלה למשל. במקרים אלו כל דקה היא קריטית, ולכן יש צורך בטיפול מהיר ויעיל כדי להציל את חיית המחמד. מרפאה המספקת שירות זה חייבת להיות מצוידת בהתאם על מנת לספק את כל הבדיקות והטיפולים שיכולים להיות נחוצים במקרים אלו. למשל במקרה של נשיכה, יתכן כי כלפי חוץ הנזק נראה מזערי, אך בעצם מדובר בנזק פנימי הרבה יותר חמור. לכן חשוב לגשת למרפאה ולבדוק את העניין כמה שיותר מהר.

לסיכום, חשוב שתבחרו בווטרינר שאתם סומכים עליו ויכולים לישון בלילה בשקט בידיעה כי החבר שלכם על 4 מטופל היטב. חשוב לעבוד עם וטרינר המספק שירות וטרינר עד הבית אבן יהודה על מנת להבטיח כי גם במקרה שלא תהיו ניידים, תוכלו לקבל טיפול עד הבית.

 

שירותים בערים נוספות: וטרינר ביהוד, וטרינר בשוהםוטרינר בגדרה

דילוג לתוכן